Marketingul prin recomandare este un model de marketing vechi de când lumea, aș putea zice, dar pus în valoare de o companie care a înțeles că lucrurile simple și de calitate sunt încununate de success.
Așa cum și în domeniul îngrijirii sănătății, oamenii interesați să se simtă bine și să arate bine, se întorc la natură și se bucură de tot ceea ce ea ne oferă cu generozitate, exact la fel, în marketing valorificăm cele mai simple și credibile comportamente.
Așa încât- ceea ce tu ai folosit, a fost de calitate, ți-a adus beneficii, te determină să revii la acele produse!
Dacă ele îți produc încântare, mulțumire, devine absolut natural să vorbești despre aceste experiente cu apropiații tăi.
Și facem asta permanent.
Noi femeile, comunicăm mai mult, vorbim despre locurile în care am fost, ce loțiuni am folosit, unde găsești șampon sau cremă de corp fără parabeni pentru copiii noștri, ce model de detoxifiere ne-a ajutat pe termen lung, ce supliment a fost util copilului la examen pentru a înlătura emoțiile, pentru a se concentra mai bine, ce aftershave delicat și eficient folosește soțul, sau cum se bucură părinții noștri de mobilitate în mișcare și de sănătate și multe altele.
Marketingul prin recomandare este acel tip de marketing firesc, care vine ca urmare a utilizării personale, urmată de o recomandare verificată și care răsplătește generos pe cei care sunt dispuși să o facă.
Pe de altă parte, femeile care doresc să își suplimenteze venitul, rareori își pot lua ore suplimentare, energia noastra se îndreaptă către familie și uneori simțim că nu mai avem putere de muncă.
Există însă o soluție pe care eu am verificat-o și funcționează.
Am fost deschisă către planul B – un plan simplu și eficient,un concept de succes verificat în care am înțeles că voi avea sprijin profesional, o activitate pe care am început-o ca part-time și pe care am ales de 10 ani să o fac full-time.
Am ales să fac un parteneriat cu o companie cu tradiție în sectoarele de piață cu cea mai mare creștere: wellness, fitness și beauty.
La început am fost sceptică…
M-am gândit că este o activitate de vânzări, despre care eu nu știu nimic…
Am înțeles că pot face doar o schimbare a produselor pe care le utilizez zilnic în familie, cu altele superioare din punct de vedere al calității , al siguranței și a duratei de folosire.
Asta m-a încurajat și am constatat că făcând acest lucru, prietenii, cunoștințele care veneau în vizită la noi , le-au observant și au dorit să le încerce și ei văzând mulțumirea mea. Ulterior le-am explicat cum le pot procura cu discount semnificativ.
Faptul că nu e nevoie să mă implic în vânzarea directă ci doar sa folosesc un concept inteligent m-a ajutat să fac o schimbare majoră în viața mea, câștigurile mele nu s-au dublat ci au trecut la un nivel nesperat .
Pot astfel să ajut cu informațiile și experiența acumulată să fie parte a unei echipe de success, să aibă parte de un venit chiar dacă sunt în concediu de maternitate, dacă trec prin perioada de șomaj sau chiar dacă lucrează într-o multinațională din care își propune să evadeze la un moment dat, pentru a se bucura și de libertate, de viața de familie, călătorii sau timp liber.
Dacă ești o persoana informată , ai opțiuni.
Eu personal am descoperit un stil de viață care îmi permite să lucrez de acasă, pe rețelele de socializare și să fiu răsplătită generos de o companie internațională, în plină extindere, care caută parteneri cu adevarat serioși, capabili să utilizeze aceste informații folosind un laptop sau un smartphone, hotărâți să se implice în marketigul prin recomandare, să participe la trainingurile puse la dispoziție și să facă o diferență în viața lor!